14 Haziran 2012 Perşembe

"MEKTUPLAŞALIM SENİNLE AŞK"


Var olup olmadığın konusunda her gün bir yığın zırvayı dinleyip duruyoruz.
Kimileri çirkin suratlarını daha bir bakılmaz hale getirip,seni inkar etmeye zorluyorlar bizi.
Onları umursamıyorum.
Ancak tebessümleriyle sahtekarlıklarını saklamaya çalışanlar yok mu,en çok onlar yüreğimi yakıyor.
Ben,kendi adıma varlığına inanıyorum.Bana gelmişliğin var,biliyorum.Ancak son durumum,gitmişliğin şeklinde açıklanabilir.

Canım aşk;
Senin,kalmışlığınla gitmişliğin arasında ciddi bir ayrım yapamıyorum.
Acısı neredeyse birbirine denk! Varken,kıskançlık olarak acıtıyordun canımı.. Şimdi yüreğime bıraktığın acının adına kimsesizlik diyorum.İsimleri farklı,sızıları neredeyse birbirine denk iki acı;varlığınla ve yokluğunla canımı yakıyor.Yine de seni başka acıtıcılara tercih edemiyorum.
Olmayınca vazgeçilmezim oluyorsun.İçimi kıpır kıpır edince,serseri kuruntularım haline geliyorsun.
Şimdi yoksun..
Ve şüphe götürmez bir kesinlikle söylüyorum;varlığınla acı duymaktır tercihim.

Narin ve cilveli aşk;
Cilveli olmanı anlıyorum. Şımarıklık sende bulunmasından dert yandığım özelliklerinden değil.Varoluşunu kırılganlığına borçlu olduğunu bilmezden gelecek de değilim.Ancak bütün bu zorlukları sürekli aşmak imkanlı mı sence?Kolay mı senden gelen her üzüntüyü yürekte eritebilmek?
Biraz acı bana.. En katı yürekli adamın,yanılıp merhamet gösterdiği kadar acı...
Yakışır mı sana merhametsizler gibi davranmak.Yakışır mı?..İyi düşün aşk!

Yoldaşım aşk;
Seninle aynı yokuşu tırmanmak güzel.Ancak izin ver ardından geleyim.Açma arayı!Biliyorum maraton kol kola koşulmaz.Her yarışın bir galibi olmalı elbet.Ben daha start çizgisinden sana mağlup olmayı kabul etmedim mi?Tekrar tekrar kazanmak için neden acıtıyorsun canımı?
Sevgiye,saygıya,sevdaya dönüşüp çekip gitme yanımdan. Yalnız bırakıp güldürme arkamdan aşk!

Zalim aşk;
Ayağa düşürmeden beni,oynayabilirsin. Hakkın senin..Gözyaşlarımdan uçan balonlar yapıp,eğlenebilirsin.. Kimi zaman dönmek ümidi verip,gitsen de beklerim seni. Ancak mektuplaşalım seninle aşk.Yaz bana ki,unutulmadığımı bileyim.Kocaman aşk sözleri etmesen de,masum sevgi kırıntıları bırak yazdıklarının arasına.Yaz bana aşk,sana dair umutlarımın anlamsız hayaller olmadığına kendimi inandırayım.
Bu sana son mektubum olmayacak.
Cevapsız bıraksan da beni..yeniden yazacağım sana aşk.

0 yorum: