20 Eylül 2011 Salı

Tamamen benim fikrim*

Bu muydu doğru olan sence? İnsanın, sürekli içinde şüphelerle ve çelişkilerle yaşaması yıpratıcı değil mi ? Bilirsin işte, bilmediklerimiz ..



Yazma yetimi kaybettim, sanırım .. Tükenir mi acaba insanda bazı şeyler zamanla ? Yazma yetisi ? Tahammül sınırı ? Aşk ? Sevgi ? Bağlılık ? En güzel günlerini geçirdiğin taşlara seneler sonra tekrar basarkenki içine doğan huzur ?

Dudaklarım yoluk yoluk .. Bu ne anlama gelir bilir misin ? Ben de düşünüyorum, korkuyorum, bunalıyorum .. Sustular, ama kurudular da ..

Aynalar .. Bize gerçekten her şeyi olduğu gibi mi yansıtıyorlar ? Nerden bilebiliriz ki ? Zira sadece iki gözü var çoğumuzun ..



''Daha yolumuz var, sonuna kadar dayan.'' Tut o eli, bırakma. Kolay bulunmaz böyle insanlar şu devirde; ileriye yönelik düşünen, dürüst, güçlü, temiz ve seni asla yalnız bırakmayacak insanlar .. Bu iki ayaklı, iki gözlü yaratıkların hemen hepsi kendi menfaatlerini düşünürler. O kadar riyakar, o kadar yavan bir ruh barındırırlar ki içlerinde .. Yalnızdırlar genelde, en başta kendilerini sevmez bunlar; insanların yaptıkları bir şey yoktur aslında ..



Çok çeşit gördüm, Dünya bir mağaza oldu benim için ! Herkes kendi beyninde, önyargı ve duyguların yönlendirmesiyle bambaşka insanlar yaratır. Mesela ben kimine göre şeytan kimine göre melek, kimine göre kendini seven kimine göre kompleksli .. ( İnsanlar karşısındakini anlamaya, içini görmeye çabalamaz hiç.) Evet, sorunluyum belki .. Ama Tanrı aşkına ! Kim normal ki ?

Eskiler ne kadar güzeldir, bilirsin .. Hep biraz daha küçük, biraz daha mutlu oluruz değil mi ? Zaten insan yaşadıklarıyla çıkmaz mı melekler huzuruna ? Vehbi Koç çoraplarıyla gömülebilmiş mi ki ?



Farkındayım dışardan nasıl göründüğümün. Ama seni temin ederim ki o kadar ukala değilim :) Ve, derler ya ''Kalbim ellerim kadar küçük değil'' diye .. Hayallerim de sustuğum kadar değildir mesela; gülüşlerim kadar, bakışlarım kadar, anlayana ..

Kolay değil hani bazı şeyleri yaşamak .. Hayallerini düşünüp ağlamak, geçmişini düşünüp gülümsemek, görmediğin yerleri görmüşsün gibi özlemek .. İnanan insan yapar bunları; isteyen, güçlü olan, kararlı olan insan yaşar bunları ..

Üzülme yaşayamadıklarına, kazandıklarına say. Vazgeçme, yaşın kaç olursa olsun. 40 yaşından sonra bile ticarete atılabilir insan, hatta kadın .. Herkes bir şeylerin mücadelesinde, güvendiysen kenetlen, bir daha bulamazsın. Daima yola devam, daima. Günün birinde o istediğin havayı soluyarak uyanacaksın, eminim ve Tanrı da yanında olacak, bundan da eminim .



Ve şimdi .. Muhteşem bir ailem, mükemmel bir yol arkadaşım, eşsiz bir dostum, birbirinden iyi arkadaşlarım var.Biliyor musun, bunlar paha biçilemez ..

Hayat .. Dengesiz bir psikopat gibidir. Ama unutma; deli deliyi görünce değneğini saklarmış :))

0 yorum: