20 Eylül 2011 Salı

En yakınımdan ♥

Üzerdi onu.. Gecelerce aglardı içten içe her bi damlada daha çok aşık olurdu,Anlatırdı saatlerce yaptığı en ufak güzel bişeyi günlerce anlatrdı.Sanki anlatırken yeniden yaşıyordu O benim en yakın arkadaşımdı içimi acıtırdı sessiz çığlıkları gözyaşları bir kor gibi yüreğine akardı . Ağlardım onunla içten içe.. çığlıklarını bastrmaya çalışırdım bilmez o benim o çığlıkları duydugumu oysa gecelerimi çığlıkları bölerdi bazen öldürmek isterdim onu ama bilirim o öldümü en yakın arkadaşımı kaybederim oda yok olur onunla..Birlikte kaldığımız gecelerde sarhoş olup lanetler okurduk sesimizi kimsenin duymıcağını bile bile sonra bi kahkaha patlatıp halimize gülerdik..O tatlı gülümsemesyle bana bakıp aşık olma derdi yada olucaksan en azından seni sevsin :)bilmiyor aslında yasadığı acınında aşkında ne kadar kutsal olduğunu acaba tanrı kaç kişiye böylesine bişey verirdi ? ama eriyordu o..... içim acıya acıya yokoluşunu izliyordm en zoruda gecicek demek olurdu geçmiyceğni bile bile geçicek derdim her defasında.. Askların en büyüğünü o yaşardı !
Bi erkek için yandık ikimizde o ona olan aşkından yanardı bende onun küle cevirdiği dostuma yanardım... **Ona söylediği yalanların birgün gerçek olucağını ben bile hayal etmezdimm Geçti ! artık kahkahalarıyla yeniden hayat buldu...
*Merve Çağlayan*

0 yorum: