25 Mayıs 2010 Salı

pure love*




Ve yine severdim ben seni herşeye rağmen kafamdan geçenleri sustururdum kendimle çelişmeden gene severdim o kdr cesurdum ben ama sen..belkide sevmedin benim kadar istemedin beni benim seni istediğim kadar ne farkederki şimdiden sonra benim üzerimde başkasının kokusu sen başka tenlerde... bana baktığın gibi bakabilcekmisin acaba yada ben bida aşık olabilcekmiyim sni unutabilcekmiyim keşke ddikleri gibi kolay olsa yüreğimin acısı dinse ama ne zaman ne başkası geçirmedi geçiremicek! İsmini duyunca ilk günki gibi kalbim atıcak biliyorum , her gece hayaller kurucam ben senin beni düşünmediğini bile bile yapıcam.. Anılarımızı düşüncem küçük bi gülümseme olucak bana senden kalan.. Anlık mutluluklarla yaşamayı örenicem ve belkide bigün unutucam seni *

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Unutabildinmi ?

Unknown dedi ki...

6 gün sonra yine hatırlıcaksı
Doğum gününde ağlatan zat diye