26 Mayıs 2010 Çarşamba

pardon adınız neydi hatırlıyamadım?


Bugün bir senedir bir türlü uyanamadığım o büyülü,muhteşem,hayatımda görebileceğim en masum rüyadan uyandım...Geç oldu,zor oldu ama uyandım...Bardağı taşıran son damla derler ya sanırım bu sefer ki cidden bardağı taşıran son damlaydı...Ben o bardağı gözümde o kadar çok büyütmüşüm ki bu kadar yaşanan kalp kırıklıklarına rağmen bi türlü dolduramamışım....Ama bitti her rüya gibi buda bitti ve geçicek biliyorum..Seni unutucam,yaşananları,verilen sözleri,gözlerin içine bakılarak seni seviyorum demeleri..Bu sefer çok büyük yemin ettim asla karşıma çıkmaa aslaa.... artık eskisi kadar aptal ve saf değilim 2günlük mutluluklar için kendimden fedakarlık edemem...Sen benim değerlimdin,ilkimdin ama benim gözümdeki değerini kendin mahvettin..Sakın üzülme ben düşerim,ağlarım ama sonunda ayağa kalkarım...

0 yorum: