13 Şubat 2010 Cumartesi

hayaller♥



içim o kadar huzurlu ve mutlu ki..Yeni bi başlangıç yapmış olmam ve sanırım çok güzel bi tatil geçirmem belkide seninle geçirdiğim mükkemmell 2gün kim bilir**herseyiyle dört dörtlüktü tatilim:)gezdimm,tozdum,içtim dilediğimce..

Evet oraya gittiim.. istediğim,hayalini kurduğum,aylardır aklımdan çıkmayan yere... seninle herseyi yaşadıımm vee bittii... hiç bi sey kalmadı içimde..Bu saatten sonra düşüncek pek bi şeyim yok kendimden başka..Gittim kendimden baska kimsenin değerli olmadığını,kimsenin yarınıyla yola çıkılmıycağını,bu hayata sadece eğlenilmek için gelindiğini ve belkide aşkın koca bi yalan olduğunu anladımmm...içim hiç olmadığı kadar huzurlu,sakin,eskisi kadar hızlı çarpmıyo ve eskisi kadar dolu değil..iyiki oraya gidip içimdeki herşeyi sana döküp sonrada denize atmışım..evet içimdeki herseyi,seni bir çırpıda denize fırlatıverdim..merak ediyorum bunca zaman acaba neden bi çırpıda atamadığımı senii..Aslında biliyorum bazı şeyleri başkaları hep söler ama kendimiz yaşayıp görmeden inanmayız onlara.. hep zoru seçeriz,zoru severiz,işleri bile bile yokuşa sürerizz ama neden?insanlar bişileri görüp bildikleri için sölerler ama neden her seferinde acı çekmeden anlamayızz!!Ben anladıımmm ama..şu tatill boyunca herşeyi çok düşündüm ve tarttım ve sonunda doğru yolu buldum..2-3 ay sonra yeni bi baslangıç yeni bi şehir yeni insanlarrr herseyimi değiştirmeye karar verdim ama bunlardan önce asıll aşka,sevgiye,mutluluğa duyduğum inancı ve güveni yitirdim ..Diyceksiniz ki sadece bi şehire gidip bişileri görmek bu kadar şeyi değiştirir mi diye??bende inanmazdımm ama evet.. böle olucağını bilseydim baştan giderdim acı çekmeden..benimm hayallerim vardı daha önce bu kadar içten kurmadığım daha önce bu kadar arzulamadığım belkide ilerde kuracağım hayallerden daha masum ve temizdi...ama önce hayallerim gitti..sonra arkasına hayallerimdeki kahramanım takıldı.. arkasından da hayallerimdeki umutlarım ve mutluluklarımda gitti..Sonra uyandım ve bunun sadece bi rüya olduğunu gördümm..Peki ya sizce hangisi acı? bunun rüya olduğunu bilmek mi?yoksa hayallerime hiç bi zaman kavuşamıycak olmam mı?? Ben anladımm sanırım.. acı olan şu hayallerimin içine senin olmıycağını bile bile zorla sokmaya çalışmam,zorla seni kahramanım yapmaya çalışmam belkide..Ama artıkk eskisi kadar hayal kurmuyorum sevgilim merak etme.. çünkü adı üstünde hayaller sadece bizim istediğimizz, hiç bi zaman mutluluğu hayallerimizdeki kadar yakalıyamıyacağımız düşüncelerden ibaret..seni çokk sevdim sevgilim çokta seviyorum ama seni unutuyorum artık eskisi gibi değil hiç bişi olmıycakta..Artıkk üzülmekte yok sevgilimm sadece eğlenmek var ama üzgünüm hiç biri seninlee değil..
Aramızdaki fark ne biliyomusun? benimm yarınımm varr ama senin yokk***aslında seninde var ama bana gelince yok:)
Umarımm bi gün başka biriyle güzel ve mutlu bi yarının olurr sevgilimmm...

0 yorum: