23 Ocak 2010 Cumartesi

:):)

off off o kadar kötü bi karneden sonra bile benim gibi boku yiyipte hala eğlenen varmı acaba?;)anneme 2 dersten kaldığımı alıştırmaya çalıştırırken çatt diye karneyi elime alıncaa bu ikinin bi yanda 4 olmasıı süper oldu :)tatilimin içine etmemde ayrı bi söz konusu:)ama olsun illaki bi kaçamak yaparım ben..;)



Bugün yine ve yine ayşenin geçmiş d.gününü kutladık erse eda başak ben ve bide her ne kadar günü geçmiş olsa bile doğum günü cocuğu:) biraz eğlenceli biraz dertli ve birazda deli dolu bi geceydi:) saçlarımızı yaptık,deli gibi hazırlandık,yemeğimizi yedik,içkilerimizi yudumladık,deli gibi resim çekildik,geçte olsa pastamızı kestik, haa tabi bi ara gelen davetsiz misafirde tadımızı kaçırmadı değil ama evde o kadar anormal insan varkii eskiye dönmek zor olmadı:D daha sonra gecenin ilerleyen saatlerinde yine her zamanki gibi telefonu alıp bi köşeye çekildim..İlkerle dertleştik o bana dertlerini anlattı ben dinledim ben ona anlattım oda beni dinledi her zamanki gibi..İçimi öyle bi rahatlattı ki kim olduğumu hatırlattı bana sanki:) ona burdan cok teşekkür ediyorum :P Sanırım bende istemeden onu birazcık gaza getirdim neyse hayırlısı artık :)her şey olduğuna varır dimi ama?
Hadi şimdi iyi gecelerr beybilerr...

0 yorum: