12 Ocak 2011 Çarşamba


Çok hata yaptım şimdiye kadar, inkar etmiyorum..Ders aldıklarım oldu, almaya vakit bulamadıklarım..Duyduklarım Doğruysa; zaferlerimde oLmuş..Ahımı alanlar fatura ödüyormuş..İyiki yapmışım dediğim şeyler var, keşkelerim de..ŞimDi yeni bi hayatım var, yeni insanlarla, yeni yerlerde, yeni zamanda..Eskilerde var,ama çoğu eski yerlerde eski zamanlarda..Geri döndürmek istediğim zamanlar var, engellemek istediğim "Başlangıçlar"..Ama ne yazıkki "ama" yazdığım zamana bile geri dönemiyorum!Hayatımdan seneler çalan insan(lar), iyiki çalmışlar!İyiki olmuşlar hayatımda, büyütmüşler beni..Hafızamdan silmek istediğim görüntüler var, silemediğim!Sözler var duymamış olmayı dilediğim ama duyduğum..Kimilerinin gözüne sokmak istediğim gerçekler var, bende saklı kalmasını doğru bulduğum..Ve hepsinin bi yeri, zamanı var içimde tuttuğum..!

0 yorum: