13 Mart 2010 Cumartesi

letter*



perşembe günü akşam eve geldğimde dikkatimi posta kutusu çekti...ağzına kadar dolmuştu hemen açtım içindekileri almak için.. bide ne göreyim cok sevdiğim arkdaşım ahmet askerden bana mektup yollamış..Şaşırdım ve aynı zamanda sevindim..Hemen bi heyecanla açtım mektubu okumaya başladımm..İçim bi tuhaf oldu duygulandım sanırım daha önce kimsenin bana mektup yollamamasından mı yoksa mektupta benim için yazan güzel şeylerden mi bilemedim**uzun zamandır kendimi bu kadar değerli hissetmemiştim teşekkür ederim canımmm benim:)Şimdi sıra bende şimdi sana mektup yazıyorum.. yarın bi kaç tane resmimi çıkarttırcam senin için (3*4 defa sölemişsin cünkü yollamassam olmaz dimi ama:P))
Çok teşekkür ederim tatlım yazdıklarınla bana kim olduğumu,ne olduğumu tekrar hatırlattın ve tabi neler yapabilceğimide bu yüzdende teşekkür ederimm..Kocaman öptümmm senii kendine dikkat et oralarda:)

0 yorum: